Početna » Uncategorized » Lijenost, ili…?

Lijenost, ili…?

Koliko je onda samo vrijedan trenutak samosvijesti u tim trenucima zaposlenosti, tim danima kad nemaš vremena za sebe: nagrada za trenutak prisjećanja Sebe u takvim uvjetima puno je veća zbog toga jer iziskuje puno veću snagu volje.

Nakon toliko vremena, ponovno nešto pišem na blogu. Zašto nisam dosad, sve ovo vrijeme? Bez obzira koliko izgovora mogu iznaći (”opravdanih” ili ”neopravdanih”), jedina istina je – lijenost. Lijenost u Radu na sebi, lijenost i nedostatak volje da se živi Život. Svaki izgovor je izlika i samozavaravanje.

Koliko puta na dan ta lijenost, ta inertnost pobjeđuje u borbi za moju dušu? Rekao bih: mnogo, mnogo više puta nego ona druga,  prava, ”bolja” strana. Kad se u životu dogode stvari koje ti zaokupe većinu pozornosti, tek tada shvatiš koliko si slab. Jer, u dane kad imaš puno slobodnog vremena, imaš i više vremena za sebe, za Rad. Koliko je onda samo vrijedan trenutak samosvijesti u tim trenucima zaposlenosti, tim danima kad nemaš vremena za sebe: nagrada za trenutak prisjećanja Sebe u takvim uvjetima puno je veća zbog toga jer iziskuje puno veću snagu volje.

Ja jesam ta volja, ja jesam ta želja, ja jesam sila koja svjesno napravi pokret prema naprijed, taj svjesni napor. Takav, svjestan napor usred teških uvjeta, je veći, pa je i trenutak svjesnosti jači, čistiji, ne smijem to zaboraviti. Pa onda, neka mi moja lijenost bude podsjetnik: onda kada zaboravljam, neka me moje stanje lijenosti tijela i duha upozori: ja sam lijen, ja nisam ja, ja NISAM. Upravo onda,  u tom trenutku, ja moram biti, upravo u tom trenutku ja JESAM.

Oglasi

5 misli o “Lijenost, ili…?

  1. Presenečena in vesela sem, da ste se spet oglasili po tako dolgem času. A vaš prispevek je težak, drugačen od vseh prejšnjih.

    • Hvala što me pratite…
      Nažalost, život je nešto što nam se događa kad smo zauzeti drugim stvarima – pa je ponekad teško naći vremena i za samog sebe. Iako nisam bio aktivan na blogu, naučio sam mnogo toga od zadnjeg posta. Potruditi ću se da to podijelim s drugima, ovdje na blogu… Pozdrav, R.

  2. Pozdrav nevjerovatno da sam naletio na Vaš blog, a tražio sam nešto o unutarnjem i vanjskom uvažavanju Jako dobar tekst, vidim da niste dugo ništa objavili te vas ovim putem potičem da nastavite pisati . I sam G je rekao da su ljudi jako ljeni , a današnja vremena iako neki se vole opravdavati da zaista nema vremena se baviti radom na sebi ( to je još jedna u nizu obmana). Čovjek je ljen , nije ljen za životne potrebe (iako i to bi se moglo diskutirati ) 🙂 . Ali za ovakvu vrstu Rada zaista je teško sam . Pa me zanima da li ste ikada bili ili jeste članom nekih grupa koja slijede takvu liniju učenja?

    • Ponajprije, isprika. Nažalost, tek sam danas vidio Vaš komentar.
      Nisam bio aktivan na blogu prilično dugo vremena – djelomično nenamjerno zbog obaveza, a djelomično namjerno kao odmor od interneta zbog preispitivanja nekih važnih životnih pitanja 😦 .
      Uglavnom, drago mi je da me pratite i da Vam se sviđa blog. Oko svih ostalih stvari – praktičnog Rada na sebi, možete mi se javiti mail-om na logos.mojblog@yahoo.com.

Komentiraj

